filippabiebers.blogg.se

2013-07-20
17:30:10

Hejhej min nya blogg
Hejsan allihopa och välkomna till min nya blogg :D
Här kommer jag skriva allt möjligt kul :)
Och sen så är de såhär att jag har aldrig in my whole life haft en helt egen personlig blogg förut, så antingen kommer jag tycka att de är skitkul och bli värsta beroende, eller så kommer jag tycka de är tråkigt. Men iaf så kommer jag va aktiv nu dom första dagarna, och när jag far till öland nästa vecka, för jag vet att många av er kanske undrar vad som händer där och så :)
Meeeeen, aa, iaf, alvis har hjälp mej att fixa denhär bloggen, och förut idag så va vi ute och tog bilder till bloggen, och här är några.
Jag
Svartvit jag
Alvis
Svartvit Alvis
Jag och Alvis fett happy :)
 
Aa, och jag ser fram emot att börja blogga nu, de kommer bli feeeett kuuuuuuuuul.
Aja, hejdå

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: