filippabiebers.blogg.se

2013-07-25
12:55:28

Kroppkakor + vad som hände igår

Bara så ni vet så funkar knappt internet på campingen, så mina inlägg kommer typ 50 år senare än vad jag tänkt mej..

Iallafall, igår va en kul dag! Vi åkte gocart, kollade på typ Sveriges bästa sångare som hette Frank Ådahl, och så såg vi på fotboll! Jag förstod nästan ingenting av fotbollen, men vi fick gratis dricka och snacks, och de är ju aldrig fel :)
Sen på natten gick jag, filishi och tindra till stranden och åkte trampbåt i månljuset och tog ett nattdopp! Fett mys. Bilder på de kommer nog upp senare.

Och just nu är vi på väg tillbaka till campingen efter att ha ätit kroppkakor. Usch va äckligt de va. Jag hade inte ätit de på länge, de enda minnet jag hade av de va att jag tyckte de va äckligt, så jag tänkte liksom att jag kanske tyckte de va gott nu så why not liksom? Men när jag tog första tuggan så påmindes jag om smaken, vilken verkligen inte va god.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: