filippabiebers.blogg.se

2013-07-22
12:25:17

Nytt sätt att locka håret på!
Gomorron allihopa! De blev inte riktigt liiiiika tidigt inatt som jag hade tänkt, men jaja. Jag satt och nördade runt på youtube, och då hittade jag den här videon: https://www.youtube.com/watch?v=0Rdfgu3zqY4&list=PL87EDA0AD6AAC4046 
Jag visste att de gick at locka håret med strumpor, men jag hade aldrig hört om dehär förut. Egentligen är de inte så konstigt att de funka, men aa,  I tried it, och here's the result :)
 
Före
 
Efter
 
De va feeett kul, faktiskt inte lika obekvämt att sova med som jag trodde, och lockarna blir rätt så nice, så jag kan tipsa alla mina kvinnliga läsare om dehär. Ja, mina manliga också om dom nu vill de.. Jaja, iallafall, hejdå!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: